T.O. RAČÍ ÚDOLÍ

jihočeská trampská osada

Country bál Jezdovice 2009

Je sobota ráno a v sestavě Já (Martina) , Toulavej, Dana a Bery jedeme do Jezdovic. Cestou se zastavíme na výborné dršťkové polívce u našich kamarádů v Hospůdce u Milánků. Protože Jezdovice jsou až u Jihlavy,tak si uděláme celodenní výlet. Naplánovala jsem výšlap na Oslednici u Telče a pak na hrad Roštejn. Oslenice nás mile překvapila, protože jsme zaparkovali auto a nahoře jsme byli asi tak za deset minut, skoro žádný kopec. Výhled jsme ale moc neměli, protože rozhledna byla zavřená. A tak jsme se vydali na Roštejn. Auto jsme nechali  v obci Doupě a pak jsme šli pěšky. Na nechráněné silnici stromy to pěkně foukalo,ale aspoň jsme viděli pořádnou hromadu sněhu,která se v Budějicích jen tak nevidí. Cesta tam tedy byla docela dobrá. Pokochali  jsme se hradem, kastelán nám prodal turistickou známku hradu a vyrazili jsme na zpátky zkratkou. Cestou sice kratší,ale zasypanou sněhem, takže jsme za chvíli byli docela mokrý. S menšíma nadávkama jsme dorazili k autu a pak už hurá na grog do nějaké teplé hospůdky. V Jezdovicích se ještě neobsluhuje a tak se vracíme do Třeště s jdem ke Kaprovi. Asi po hodině se vracíme do Jezdovic, kam se pomalu sjíždí lidi. Všichni jsme dobrovolně zaplatili 70kč vstup, přičemž vstupenky byli slosovatelné.K poslechu a tanci hrála skupina Spol. Na stole ňaminky i bumbání a tak čas rychle utíkal. Koupili jsme si i pár lístků do tomboly a vyhrály velice hodnotné ceny - hrnečky, rukavice, kšiltovku a tak. Pak došlo na vylosování vstupenek. Z našich známých vylosovali Beryho a Fileše. Ti pak ještě s dalšími soutěžícími stříleli na terč. Bery se skoro netrefil, ale Fileš překvapil a vyhrál první cenu - flašku rumu. Naši pejsci byli celou dobu s náma v teple pod stolem,ale v nestřeženém okamžiku nám našeho Piškota odváděla podivná ženština kamsi ven a tak jsem nechala Toulavýho na parketu a šla jsem našeho mazlíčka bránit vlastním tělem. Pak už nás nic mimořádného nepřekvapilo a tak, když jsme se ve čtyři ráno dostali do spacáků,byli jsme v tu ránu tuhý. Byli jsme unavení po tak náročném výšlapu a taky jsme se porád něčemu tlemili. Ráno jsme pomohli s úklidem sálu a nebyl by to Milánek,aby nám to nezpestřil. Tentokrát dal Piškota do popelnice. Radši už horá domu.

Děkujeme za návštěvu a těšíme se na setkání